1.პროექტის სახელი: „ვსწავლობთ ერთად“
2. პროექტის მოკლე აღწერა: მოსწავლეებმა შეძლეს გაეღრმავებინათ ურთიერთობები ადგილობრივ საზოგადოებასთან. კერძოდ მშობლები და სოფლის ახალგაზრდობა ჩართეს პროექტში „ვისწავლობთ ერთად“. მოსწავლეებმა მოიძიეს მასალები ვიქტორინის ჩასატარებლად შექმნეს ახალი ბლოგები და ცდილობენ ახალი ინფორმაციის დადებას ინტერნეტში.
3. პროექტის სრული აღწერა: ჩოხატაურის რაიონის, დაბლაციხის საჯარო სკოლას საინტერესო ისტორია აქვს. ამ სკოლაში, მე–20 საუკუნის დასაწყისში, მთელს გურიაში, პირველი პედაგოგიური სასწავლებელი გაუხსნიათ, რომელმაც ორი წლის მანძილზე იარსება. პედაგოგიური სასწავლებლის აღზრდილები წარმატებით მუსაობდნენ რაიონის სხვადასხვა სკოლებში.
დაბლაციხის საჯარო სკოლაში, თავისი კუთხისა და ერის ბევრი ღირსეული განათლებული, ადამინი აღზრდილა. ამჯამად სკოლას არ ააქვს თანამედროვე ტექნიკური ბაზა. მასწავლებლები მუშაობენ ენთუზიაზმით რათა მოსწალეებს მისცენ ის ცოდნა და უნარ–ჩვევები,რასაცა ითვალისწინებს თანამედროვე ზოგადსაგანმანათლებლო სატანდარტი, რომელიც გამმდინარეობს ეროვნული სასწავლო გეგმიდან. მოსწავლეები აერთიანებენ ვიქტორინის საშუალებით ადგილობრივ საზოგადოებას მშობლებს და სოფლის ახალგაზრდებს. ცდილობენ მმოიპოვონ ახალი თუ ძველი ინფორმაციები სკოლის, სოფლის სამშობლოს შესახებ. მოამზადონ სიმღერები დიდ ადამიანთა გამონათქვამები, თვთონვე შექმნან რამდენიმე ლექსი თუ ჩანახატი მშობლიურ სკოლაზე. მოამზადონ აუდიტორია ვიქტორინის ,,მე მივარს საქართველო“–ს ჩასატარებლად. მოსწავლეები თავიანთ ნამუშევარს დადებენ საიტზე, გააკეებენ ლიტერატურულ ჟურნალს მოაწყობენგამოფენას ,,ჩვენი სკოლის სასახელო კურსდამავრებულები“. ჩაატარებენ კონფერენციას, დაამზადებენ მოსაწვევ ბარათებს, რითაც საშუალება ექბნებათ მოიწვიონ ის ადამიანები, რომლებიც მათ სურთ.
4. მონაწილეთა ასაკი/კლასები: 13-18 წელი / 7-12 კლასი
5. ვადები/ხანგრძლივობა: ერთი თვე
6. პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: შესაბამისი ლიტერატურისა და სხვადასხვა ინფორმაციის მოძება, ინტერვიუ სოფლის მხცოვან მაცხოვრებლებთან, ვებ-გვედის გაკეთება, ბარათების გაკეთება, დისკუსია და ექსკურსია ბუნებაში.
7. მოსალოდნელი შედეგები: მოსწავლეთა მოტივაციის გაზრდის საფუძველზე ცოდნის მიღების მიმართ იტერესის გაზრდა,თანამშრომლობის გაუმჯობეასება. მოსწავლეეს შორის, მოსწავლეებსა და მასწავლებლებს შორის, მოსწავლეებსა და მშობლებს შორის. სასკოლო ღონისძიეის ჩატარება; კერძოდ ,,მე მყვარს საქართველო“ ხელს შეუწყობს შემოქმედებითი სასწავლო გარემოს შექმნას. გაიზრდება მოსწავლეთა შემოქმედებითი განვითარება, ინიციატივა და ენთუზიაზმი. ყოველივე ამით შემცირდება სკოლაში არასაპატიო გაცდენები, ძირითადად ამაღდება პროექტში ჩართული მოსწავლეების ცოდნის დონე, გაიზრდება თანამშრომლბა ადგილობრივ ხელისუფლებასა და საზოგადოებას შორის.
8. სარგებელი სხვებისთვის: მოსწავლეები, მასწავლებლებიო, მშობლები გაეცნობიან ახალ საინფორმაციო – საგამნათლებლო რესურსებს, ახალ ინფორმაციებს, მოიპოვებენ სხვადასხვა სახის კითხვარებს, მუსიკალურ და ვიდეო მასალებს. გაღრმაცდება ურთიერთობა ადგილობრივ ხელისუფლებასა და საზოგადოებას შორის.
9. სამუშაო ენა:ქართული
10. საგნებთან, საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ამ პროექტიშ განხორციელებით მყარდება მჭიდრო კავშირი ეროვნული სასწავლო გეგმის საგნობრივ პროგრამებთან.
ქართულ ენასა და ლიტერათურაში: მოსწავლე უვიტარდება ინფორმაციის მოძიები, კვლევის, კითხვის, ზეპირი მეტყველების ასოციაციური კრიტიკული აზროვნების, ასოციაციური და კულტურული აზრონების შეფასების უნარი.
მუსიკაში: უნითრდება მუსიკალური მოსმენის კულტურა, იგებენ რით არის ქართული ხალხური სიმღერები და საცეკვაო ხელოვნება უნიკალსური. ეცნობან საქართველოს სხვადასვხა კუთხის მუსიკალურ კულტურას.
ისტორიაში: ეცნობიან სხვადასხვა საუკუნოების მიმდინარეობებს. იკვლევენ საზოგადოების განვითარების კულტურულ საფუძვლებს.
11. მონაწილეები სხვა სკოლებიდან:
12. პროექტის ავტორი სახელი: მარიკა ონიანი
13. პროექტის ავტორის ელ.ფოსტა: marika.oniani@gmail.com
No comments:
Post a Comment